اوقات تلخ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اس ام اس عاشقانه سری 1

http://glum.loxblog.com/

 

ای صبا با تو چه گفتند که خاموش شدی / چه شرابی به تو دادند که مدهوش شدی

تو که آتشکده عشق و محبت بودی / چه بلا رفت که خاکستر خاموش شدی . . .


اون منم که عاشقونه شعر چشماتو میگفتم

هنوزم خیس میشه چشمام وقتی یاد تو می افتم

 هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره

هنوزم میگم خدایا کاشکی برگرده دوباره . . .


جداموندن از کسی که دوستش داری فرقی بامردن نداره

 پس عمری که بی تو میگذرد مرگی است به نام زندگی . . .


آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم که پر از لبخند است دین و دنیا و دلت . . .


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است

 عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند

اندکی هم پکرند و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند!


ارادتمند کسانی هستیم که تو خاطرمون ابدی هستند

و تو خاطرشون عددی نیستیم


سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد /  اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد


جملات کوتاه و زیبای عاشقانه

گمم نکن …

 در گوشه ای از حافظه ات آرام مینشینم ، فقط بگذار بمانم . . .


میروم تا در آغوش خاک قرار گیرم ، و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم

چون دیگر بعد تو پناهی بهتر از خاک ندارم . . .


کی من خلاص میشوم از انتظار تو ؟ /  کی میرسد بمقصد دل این قطار تو ؟

خواهد رسید فصل بهاری که میشود /  آرام تکیه کرد و رها شد کنار تو . . .


جدیدترین پیامک های عاشقانه

گرچه آلوده دنیای غریبم اما / سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم

 دل من عاطفه را میفهمد ، من به خود میبالم / با کسی سبزتر از عشق ارادت دارم . . .


در دوری لذتی است که در با هم بودن نیست

 چون در با هم بودن ترس از فراق است و در دوری شوق دیدار . . .


یار باوفایم ؛ در روزهای با تو بودن بی تو بودن را نفرین میکنم

و در روزهای بی تو بودن ، با تو بودن را آرزو میکنم . . .


خیال تو همه جا با من است اما ، دلم گرمای بودنت را می خواهد نه سردی خیالت را !


ناسپاس از عشق پاکت نیستم

من که عمری با خیالت زیستم

 دوستت دارم به جان تو قسم

روی حرفم تا ابد می ایستم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مهرداد در 9:46 | |